کلینیک دندانپزشکی شاهکار

کلینیک دندانپزشکی شاهکار تحت نظارت دکتر بنفشه ایزدی در خدمت شما عزیزان میباشد.

کلینیک دندانپزشکی شاهکار

کلینیک دندانپزشکی شاهکار تحت نظارت دکتر بنفشه ایزدی در خدمت شما عزیزان میباشد.

استفاده از خمیر دندان جرم گیر مفید است

 استفاده از خمیر دندان جرم گیر مفید است

اگر جرم با مسواک و خمیر دندان پاک نشد برای پاک کردن آن بایستی از دندانپزشکان کمک گرفت، ضمناً خمیر دندان‌هایی که به عنوان ضد جرم معرفی شده‌اند دارای مقادیر زیادی از مواد ساینده بوده و فقط رنگ و لکه‌های رسوب نموده بر دندان را که Stain (رنگ) نام دارد، تمیز می‌کنند و استفاده همیشگی از آنها توصیه نمی‌گردد.

این خمیر دندان‌ها، به علت دارا بودن مواد ساینده زیاد، ایجاد خراشهای بسیار ظریف بر سطح دندان‌ها نموده و زمینه را برای تجمع و چسبندگی بیشتر پلاک میکروبی فراهم می‌آورند.

اما اگر اصرار به استفاده از خمیر دندان جرم گیر دارید، ما لیستی از بهترین خمیر دندان های مناسب برای جرم گیری را تهیه و در این مقاله قرار داده ایم تا شما بتوانید حداقل از بهترین کیفیت ها برخوردار شوید.

خمیر دندان جرم گیر سیگنال

یکی از گزینه هایی که می تواند عنوان بهترین خمیر دندان جرم گیر را به خود اختصاص بدهد، خمیر دندان سیگنال است. خمیر دندان جرم گیر سیگنال تنها یکی از محصولات شرکت سیگنال است.

این شرکت علاوه بر خمیر دندان جرم گیر، برای محافظت دهان و دندان ها، محصولاتی مانند خمیر دندان مناسب دندان های حساس، تقویت مینای دندان، سفید کننده و خمیر دندان از بین برنده پوسیدگی و چند نمونه محصول محافظتی دیگر را به بازار محصولات بهداشتی ارائه نموده است.

این محصول در یک تیوپ 75 میلی لیتری تهیه شده است و ویژگی هایی دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

برای مطالعه ادامه مقاله خمیر دندان جرم گیر به سایت شاهکار دنتال کلینیک دندانپزشکی زیبایی مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد