کلینیک دندانپزشکی شاهکار

کلینیک دندانپزشکی شاهکار تحت نظارت دکتر بنفشه ایزدی در خدمت شما عزیزان میباشد.

کلینیک دندانپزشکی شاهکار

کلینیک دندانپزشکی شاهکار تحت نظارت دکتر بنفشه ایزدی در خدمت شما عزیزان میباشد.

کدام روش برای ردیف کردن دندان بهتر است؟

کدام روش برای ردیف کردن دندان بهتر است؟

دندان های سفید و مرتب تاثیر خیلی زیادی بر روی ظاهر و اعتماد به نفس دارد اما برخی از افراد به هر دلیلی دچار ناهنجاری هایی از جمله کج‌شدن دندان ها‌ میشوند‌.علم پزشکی در این زمینه به روش های گوناگونی به کمک انسان می آید. روش هایی از جمله ارتودنسی، کامپوزیت ، لمینت و‌.‌.. که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در این مقاله ما تصمیم گرفتیم مطلبی تحت موضوع انواع روش های ردیف کردن دندان ارائه دهیم.در ادامه با ما همراه باشید.

انواع روش های ردیف کردن دندان

1. ارتودنسی

اصطلاح ارتودنسی برگرفته از دو واژه لاتین ” ارتو”  به معنای راست و کلمه مشتق ” ادوس” به معنای دندان، به روشی اطلاق می­شود که هدف آن راست و ردیف کردن دندان هایی است که در اثر عوامل گوناگونی نظیر ناهنجاری­های فکی و دندانی، به صورت غیر منظم رشد کرده اند.

اختلال در دندان­ها و فک بیماران، زمینه ساز مشکلاتی همچون ظاهر و لبخند نازیبا و عوارض گوناگون است و همین مشکلات سبب کاهش شدید اعتماد به نفس بیمار و آسیب به سلامت فردی بیمار می گردد. دندانپزشکان بعد از گذراندن دوره تخصصی ارتودنسی مجاز به انجام درمان ارتودنسی می باشند. یک متخصص ارتودنسی ماهر درمان ارتودنسی بیماران را بدون هیچگونه عارضه ای به پایان می رساند و سلامت و زیبایی را برای بیماران به ارمغان می آورد.

برای مطالعه ادامه مقاله ردیف کردن دندان به سایت شاهکار دنتال مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد